Door Erik van Rinsum op 20 maart 2014

Alle kiezers, bedankt!

Een verdubbeling van het zetelaantal. Dat hebben we te danken aan alle kiezers die ons het vertrouwen hebben gegeven. Dank, dank, dank!
En dat niet in de laatste plaats door het geweldige werk dat Theo Maas, als wethouder, heeft kunnen verrichten. Kunnen, ja, omdat we deel hebben uitgemaakt van een coalitie waarin onze inbreng goed is gewaardeerd. Een coalitieprogramma dat een duidelijke PvdA – Someren signatuur heeft gedragen. En het enthousiaste, daadkrachtige en deskundige werk dat hijzelf daarin heeft verzet.
En ook door het werk dat Leo Dortmans, enige fractielid van de PvdA – Someren, heeft verzet. Eerste keer in een coalitie-rol, en in zijn eentje. Hard en zwaar werken; maar wel geklaard.
En ook door een toenemende sterke achterban. Een club van mensen, jonge krachten ook, die alles hebben gegeven om deze uitslag mogelijk te maken.
En dan nu, de periode 2014 – 2018. We gaan de onderhandelingen voor de coalitie doen met de nadrukkelijke wens opnieuw deel te nemen in het college.
Nogmaals al onze kiezers, hartelijk dank voor uw vertrouwen en uw stem. Die gaan we niet beschamen!
Someren; Samen, Sterker, Socialer

20140320-010227.jpg

Erik van Rinsum

Ruim dertig jaar geleden ben ik meteen actief voor de PvdA – Asten/Someren geworden. In Someren ook tien jaar voor de PvdA in de Gemeenteraad gezeten. Nu ben ik voorzitter van deze geweldige club. Je sowieso bezig houden met de gemeenschap waarvan je deel uitmaakt. Je inzetten en opkomen voor mensen die dat niet of