Door Erik van Rinsum op 23 februari 2014

Kinderopvang bij Ranonkel gered

Afgelopen december kwam het onheilsbericht dat kinderopvang Spring op korte termijn ging stoppen met opvang bij basisschool de Ranonkel. Voor alle kinderen én ouders die er gebruik van maken een bericht om van te schrikken. Gelukkig is mede door de snelle inzet van onze wethouder Theo Maas namens het college, een opvolger gevonden. Kinderopvang Organisatie Ziezo, in Someren een goede bekende met haar locatie in Someren-Eind, neemt deze kinderopvanglocatie bij de Ranonkel over.
Daar zijn wij erg blij mee, want een goede samenwerking tussen kinderopvang en onderwijs vinden wij voor de ontwikkeling van kinderen van het grootste belang. Wij wensen De Ranonkel én Ziezo veel succes met deze samenwerking. Samen sterk voor kinderen in Someren, een goede zaak.

Erik van Rinsum

Ruim dertig jaar geleden ben ik meteen actief voor de PvdA – Asten/Someren geworden. In Someren ook tien jaar voor de PvdA in de Gemeenteraad gezeten. Nu ben ik voorzitter van deze geweldige club. Je sowieso bezig houden met de gemeenschap waarvan je deel uitmaakt. Je inzetten en opkomen voor mensen die dat niet of

Meer over Erik van Rinsum