Door Erik van Rinsum op 17 maart 2014

PvdA – Someren; Vertrouwd, Deskundig en Progressief

Als Pvda – Someren willen we politiek bedrijven én besturen met oog voor de kansen in de komende jaren. Someren verdient politici en bestuurders die kansen zien en omzetten in resultaten zoals een fijne omgeving om in te wonen, te werken en elkaar te ontmoeten. Een samenleving waarin oog en oor hebben voor elkaar en elkaar een handje helpen weer wat meer vanzelfsprekend is. Een gemeente waarin ondernemen de ruimte krijgt en werkgelegenheid wordt bevordert.

Vertrouwen is daarbij een sleutelwoord maar ook een werkwoord. Aan vertrouwen moet je bouwen met onze inwoners, met onze verenigingen en ondernemers, met onze maatschappelijke partners en met onze partnergemeenten in de Peelregio. Dat is mooi en uitdagend werk.

Stel je voor dat Neil Armstrong op het moment dat hij de Apollo instapte tegen zijn twee maten zei:
” Nou, we moeten maar zien wat het wordt en of we weer heelhuids thuis komen”…

PvdA Someren werkt en bouwt, aan vertrouwen én de toekomst. Samen, Sterker, Socialer. Zo willen we politiek bedrijven, zo willen we besturen. Daarvoor staan onze kandidaat-raadsleden en kandidaat-wethouder Theo Maas weer klaar.

Wij gaan voor de uitdaging en kansen die voor ons liggen.

Theo Maas

Erik van Rinsum

Ruim dertig jaar geleden ben ik meteen actief voor de PvdA – Asten/Someren geworden. In Someren ook tien jaar voor de PvdA in de Gemeenteraad gezeten. Nu ben ik voorzitter van deze geweldige club. Je sowieso bezig houden met de gemeenschap waarvan je deel uitmaakt. Je inzetten en opkomen voor mensen die dat niet of

Meer over Erik van Rinsum